Redakční kodex

Uvědomujeme si, že internet je místem, kde má právo každý psát, co chce. To s sebou přináší i to, že zkrátka nemůžeme věřit všemu, co na internetu najdeme.

Naším posláním je, abyste našim srovnáním, recenzím a článkům mohli věřit. Sestavili jsme tedy redakční kodex, který zajišťuje, že na našem webu najdete vždy odpověď, které můžete věřit.

Řídíme se zásadami, které nám dlouhodobě umožňuji psát ten nejlepší obsah.

1. Nedoporučujeme nic co bychom sami sobě nedoporučili

Určitě to také znáte. Pro něco se rozhodujete a tak trávíte hodiny studováním toho, co je na trhu. Po hodinách průzkumu si konečně vyberete a byť vám praská hlava ve švech, připadáte si jako expert. My jste strávili stovky hodin průzkumu oblasti mobilních, internetových i televizních tarifů. My víme, že se stačí vrátit k našim srovnáním a ihned víme, jaké bude nejmoudřejší rozhodnutí. Taková je myšlenka, avšak články píšeme hlavně pro naše čtenáře (pro vás). Naše redaktory učíme, aby psali jakoby pro sebe v budoucnu. Tím zajišťujeme, že vybíráme ty nejlepší produkty a že vám nedoporučujeme nic, co bychom si sami nekoupili.

2. Zavazujeme se k nezávislosti

Jakytarif.cz je nezávislý recenzní portál a redaktoři jsou zavázáni k nezávislosti. To znamená, že nejsme ovlivňováni obchodními partnery, aby jsme doporučovali jejich produkty nad jinými. Naše recenze jsou založeny na tom, jak je produkt dobrý, a nikoli na tom, kdo je dodavatel nebo kolik by nám za doporučení zaplatil. 

3. Píšeme srozumitelně, i když jde o složitá témata

Děláme složité informace srozumitelné. Věříme, že vše je v základu prosté. Našim cílem je vždy najít ty nejdůležitější parametry podle čeho vybírat a sesumírovat do jasných a srozumitelných vět. My jsme tu od toho abychom vám ušetřili čas: vysbírali jen to podstatné.

V následujících řádcích vám sdělíme jak a kdo tvoří výběr produktů v našich článcích, a proč našim žebříčkům můžete věřit.

Podle čeho vybíráme produkty?

Náš tým je složený z profesionálních redaktorů a expertů na internetový průzkum. Na všech našich webech produkty a služby pečlivě vybíráme na základě faktorů, které u dané kategorie produktů vyhodnotíme za důležité. Mezi nejdůležitější faktory často patří:

  • Recenze a zkušenosti zákazníků (např. z Heureka.cz či Amazon.com)
  • Oblíbenost produktu – jak moc jsou produkty prodávané a úspěšné.
  • Důvěryhodnost značky –  jak moc je firma lidmi oblíbená.  
  • Ověřenost časem – čím déle je produkt či značka na trhu, tím lépe.
  • Specifické požadavky – často se snažíte doporučovat produkty dle specifických potřeb (např. cenově dostupnou variantu nebo variantu pro náročné).
  • Objektivní kvalita – jde o vynikající produkt, který dokonale plní svůj účel? Pak se dostane do našeho srovnání

Při výběru produktů do tématu vždy zapadneme až po uši a usilovně hledáme informace, podle čeho produkty vybírat. Jsme vždy otevření zpětné vazbě od nadšenců v daném oboru a rádi naše žebříčky podle nich poupravujeme, tak aby lidem přidávaly hodnotu. 

Byť v našich článcích vytváříme žebříčky nejlepších produktů v dané kategorii, jde pouze o názor naší redakce a jakkoli tím nehaníme jiné kvalitní produkty a služby, které se do srovnání nevešly. 

Garant článků, Daniel Hanuš

Za správnost informací v článku a kvalitu ručí hlavní produktový analytik, Daniel Hanuš. 

Daniel má letité zkušenosti v internetové publicistice. Za roky práce jako redaktor si osvojil internetovou rešerši na vysoké úrovni a naučil se spolupracovat s nadšenci v oboru podobně, jak se mu to povedlo na úspěšném webu Hobbio.cz. Je nadšencem do financí a internetových služeb, je také držitel licence od ČNB na poskytování finančních úvěrů.

Články píše tým redaktorů s různým tematickým zaměřením, které vede a kontroluje Daniel Hanuš. Přečtěte si o našem týmu v sekci O nás.

Kontaktovat Daniela můžete na emailu info@jakytarif.cz