10 nejlepších filmů na Voyo 2024 –⁠ recenze, hodnocení, tipy

Shrnutí: Pokud je před vámi volný večer, vybíráte ideální film a topíte se v obrovské nabídce, zamyslete se, na jaký žánr máte zrovna náladu. Potřebujete se zasmát, nebo to chce trochu napětí? S rozhodováním vám může pomoci i to, jestli dáváte přednost zahraničním, nebo českým kouskům. V potaz můžete vzít i hodnocení ostatních diváků, třeba na serveru ČSFD. A v neposlední řadě i to, jestli daný film nabízí vámi vybraná streamovací služba. Zde jsou mé tipy, které najdete na platformě Voyo:

• Za výběr redakce jsem označila Českými lvy ověnčený film Zátopek.
  • K velmi populárním zahraničním filmům patří skvěle hodnocený Vlk z Wall Street.
  • Chybět ve výběru nemůže ani česká klasika v podobě filmu Pelíšky.
  • Nejen fanoušky rychlých kol potěší film Rivalové

A co dalšího se dozvíte? Nebude chybět ani řada dalších skvělých filmových tipů a zodpovím také nejčastější dotazy, které padají na téma služeb Voyo.

Výběr redakce

Životopisný film o životě a kariéře sportovní legendy

Oblíbená volba

Příběh bouřlivého obchodníka Jordana Belforta

Česká klasika

Jedna z nejúspěšnějších českých komedií

Skvělé hodnocení

Rychlost, adrenalin a touha po vítězství

Voyo Filmy

Dříve to bylo tak jednoduché. V televizi byly čtyři programy, takže jste si prostě o volném večeru zapnuli jeden z nich. Dnes je už situace jiná a nekonečná nabídka nejrůznějších streamovacích platforem nám výběr příliš neulehčuje. Pokud patříte mezi ty, kdo výběrem filmu na páteční večer stráví pomalu více času než jeho sledováním, je tento článek pro vás. Najdete v něm 10 tipů na opravdu povedené filmy, které jsou ke zhlédnutí na Voyo, a to v naprosté většině dokonce v češtině.

Proč jsem vybrala film Zátopek?

Když nemůžeš, přidej. Film o legendárním českém běžci, majiteli 5 olympijských medailí, přibližuje jeho život, vztah s manželkou Danou i vůli, která mu zajistila fenomenální sportovní úspěchy. Inspirativní příběh Emila Zátopka, který natočil režisér David Ondříček, získal hned osm Českých lvů, a to třeba v kategorii nejlepší film, režie či kamera. Sošku si odnesl také Václav Neužil, který jednu z nejvýraznějších postav nejen českého, ale i světového sportu ztvárnil. Po všech směrech tak slibuje skvělou podívanou, která baví.

Hodnocení ČSFD: 78 %

Proč jsem vybrala film Vlk z Wall Street?

Svět obchodníků z Wall Street je vděčné téma a Martinovi Scorsesemu se jej povedlo ve filmu Vlk z Wall Street zpracovat perfektně. Nahlédnete do života Jordana Belforta v podání Leonarda DiCapria, který dokázal vydělat miliony dolarů a také si je náležitě užít. Na večírcích plných drog a prostitutek, drahých jachtách a soukromých tryskáčích. Ale tento příběh není pohádkou a i ostříleného burzovního makléře čeká nepříjemné vystřízlivění, když je obžalován z akciových podvodů. Chytlavý příběh, fantastické herecké výkony a kupa zábavy, to je Vlk z Wall Street.

Hodnocení ČSFD: 83 %

Jedna z nejúspěšnějších českých komedií

Proč jsem vybrala film Pelíšky?

Knedlík, nebo nok? Tento nezapomenutelný rozpor spolu s otázkou, kde udělali soudruzi z NDR chybu, řeší legendární komedie Pelíšky. Jedná se o naprostou klasiku, bez které si řada z nás nedovede představit vánoční svátky. A nejen ty, zasmějete se u ní během celého roku, a to opakovaně. Proto je skvělé, že ji najdete i na Voyu. Pokud byste náhodou Pelíšky neznali, v příběhu nakouknete do života dvou rodin, Šebkových a Krausových, které žijí v jednom domě, a to v období roku 1968. Hlavy rodin snad nemohou být odlišnější, přesto je však osud nakonec svým způsobem propojí. Tento film plný humoru, svérázných situací i rodinných dramat si nejde nezamilovat.

Hodnocení ČSFD: 91 %

Proč jsem vybrala film Rivalové?

James Hunt a Niki Lauda byli na závodním poli Formule 1 velkými rivaly. Zatímco první z nich se více zajímal o večírky a ženy než o vypilování dovedností, Lauda byl profesionálem každým coulem. Ačkoliv jsou naprosto rozdílní a soupeří mezi sebou nejen v rychlých strojích, vznikne mezi nimi zvláštní pouto. Ani vás nemusí příliš bavit závodní svět, aby vás tento film strhnul. Vynikající výkony Chrise Hemswortha a Daniela Brühla spolu s hudbou Hanse Zimmera filmu vynesly skvělé hodnocení 90 % na ČSFD.

Hodnocení ČSFD: 90 %

Strhující drama o věhlasném léčiteli

Proč jsem vybrala film Šarlatán?

Režisérka Agnieszka Holland má za sebou celou řadu úspěšných počinů a tři oscarové nominace k tomu. Její zatím nejnovější film, Šarlatán, se řadí mezi ty nejpovedenější. Vypráví příběh inspirovaný léčitelem Janem Mikoláškem, který, ač bez lékařského vzdělání, pomáhá za pomoci bylinek lidem, s jejichž potížemi si ani doktoři nevědí rady. Vedle toho se film otírá také o otázku homosexuality v dřívějších dobách, politické události nebo vnitřní démony hlavní postavy. Film stojí za zhlédnutí už kvůli Ivanu Trojanovi, který se ujal role Šarlatána, nebo jeho synovi Josefovi, jenž ztvárnil tuto postavu v mladším věku.

Hodnocení ČSFD: 75 %

Devadesátková klasika Dannyho Boyla

Proč jsem vybrala film Trainspotting?

Pokud jde o kultovní devadesátkové filmy, Trainspotting má mezi nimi své nezpochybnitelné místo. Prakticky odpálil kariéru Ewana McGregora a získal dokonce i nominaci na Oscara. A i když byl natočený v roce 1996, bude vás bavit i dnes, věřte mi. Přenese vás do ulic Edinburghu do party feťáků a zkrachovalců, kde budete sledovat jejich pády, neúspěšné odvykací pokusy i boj proti konzumu. Film zaujal i skvělou hudbou, mezi interprety nechybí Lou Reed nebo Iggy Pop. Čekejte něco na pomezí dramatu, krimi a komedie. Především je ale před vámi 90 minut, které vám utečou jako nic.

Hodnocení ČSFD: 87 %

Život na pár metrech

Proč jsem vybrala film Room?

Máte chuť na opravdu výjimečné drama? Pusťte si film Room, česky Pokoj. Brie Larson v něm hraje matku pětiletého chlapce Jacka, kterou už více než sedm let drží věznitel Starý Nick v malém pokoji. Zatímco Jack jiný svět nezná, jeho mladá matka ano, a tak se rozhodne sestavit plán útěku. Jak vše dopadne? Čekejte spoustu napětí, dojemných scén a zajímavých zlomů, a také výjimečné herecké výkony. Brie Larson totiž za roli Joy získala Oscara jako nejlepší herečka v hlavní roli.

Hodnocení ČSFD: 82 %

Komedie nejen pro fanoušky Laviho

Proč jsem vybrala film Vyšehrad: Fylm?

Máte chuť na totální oddechovku? Otevřete si pivko a pusťte si Vyšehrad: Fylm. Jestli jste fanoušky fotbalisty Julia Lavického v podání Jakuba Štáfka, film vidět musíte, ale i pokud Laviho neznáte, nejspíš vás nezklame. Budete sledovat počínání kdysi nadějného fotbalisty, kterému se opět začíná trochu dařit. Jenže najednou musí opět řešit spoustu potíží – dluhy, kariéru, naštvanou manželku i čerstvě nalezeného osmiletého syna. Jak z toho Lavi vybruslí?

Hodnocení ČSFD: 70 %

Nachytá skupina iluzionistů i vás?

Proč jsem vybrala film Podfukáři?

Tento snímek ve stylu mysteriózního thrilleru vás vezme do světa kouzel. Harryho Pottera a kouzelné klobouky ale nečekejte, ocitnete se mezi partou moderních kouzelníků, kteří mají vlastní show v Las Vegas. A mezi triky v jejich repertoáru je třeba i vykradení banky v přímém přenosu. To ale samozřejmě nemůže nechat FBI chladnou, jenže chytejte si kouzelníky…  Zábavný snímek plný překvapení zaujme i hvězdným hereckým složením, kdy mezi herci nechybí Morgan Freeman, Woody Harrelson, Isla Fisher nebo Mark Ruffalo.

Hodnocení ČSFD: 76 %

Skvělý akčňák s Liamem Neesonem

Proč jsem vybrala film 96 hodin?

Jestliže si při sledování filmů rádi užíváte napětí, napište si na svůj seznam snímek 96 hodin. V hlavní roli se zde představuje Liam Neeson, který po váhání pustí svou sedmnáctiletou dceru s kamarádkou na výlet do Paříže. Jenže během jednoho kontrolního telefonátu se stane svědkem jejího únosu. Jakožto bývalý špion ví, že na její záchranu má jen omezený počet hodin. A tak se pouští do pátrání na vlastní pěst a odkrývá tajemství pařížského podsvětí. Nebude chybět akce, mafiáni ani od očekávání okousané nehty.

Hodnocení ČSFD: 85 %

Často kladené otázky

V následujících bodech ještě upřesním několik nejčastějších otázek, které padají na téma filmů na Voyo.

Za Voyo předplatné dáte měsíčně 159 Kč. Jestliže s jeho pořízením ještě váháte, využijte sedmidenní zkušební dobu, během které si můžete vše vyzkoušet, projít si nabídku a zjistit tak, jestli pro vás bude tím pravým.

Vždy se dostupnost odvíjí od podmínek distributorů a licencí, které se mohou v některých případech různě měnit. Výjimkou jsou filmy z produkce TV Nova, jež jsou k dispozici po neomezenou dobu.

Aktuálně najdete na streamovací platformě Voyo více než 2000 filmů a seriálů. Dále zde nechybí sportovní přenosy živě i ze záznamu, živé vysílání kanálů TV Nova nebo sekce s dětským obsahem.

Videa