10 nejlepších seriálů na Voyo 2024 –⁠ recenze, hodnocení, tipy

Shrnutí: Vybíráte nový seriál, který vám zpestří pár volných večerů? Na Voyo máte stovky možností. Rozhodnout se můžete podle toho, jestli vás více baví české, nebo zahraniční počiny. V obou případech má tato streamovací platforma co nabídnout. Dále může hrát roli i délka jednotlivých dílů nebo počet sérií. A v neposlední řadě se můžete odrazit od žánru. Máte chuť spíš na komediální sitcom, nebo mrazivé drama? Tady je pár tipů, z nichž si, myslím, vyberete:

• Jako výběr redakce jsem označila sérii inspirovanou skutečným příběhem Jitřní záře.
  • Skvěle hodnoceným zahraničním počinem je Mladý papež s Judem Lawem v hlavní roli.
  • Za zhlédnutí stojí i série mapující život a kariéru Ivety Bartošové s názvem Iveta.
  • Pokud se chcete zasmát, pusťte si Městečko Schitt’s Creek.

A co dalšího se v článku dozvíte? Nabídnu vám i řadu dalších tipů na skvělé seriály a zodpovím pár častých dotazů, které se předplatného Voyo týkají.

Výběr redakce

Jitřní záře

Náhled do života mimo systém

Hodnocení ČSFD: 72 %

Skvělé hodnocení

Drama z prostředí církve

Hodnocení ČSFD: 84 %

Česká tvorba

Poznejte životní příběh slavné zpěvačky

Hodnocení ČSFD: 63 %

Pro pobavení

Komedie o pádu na dno

Hodnocení ČSFD: 76 %

Seriály Voyo

Dokoukali jste právě další seriál a hledáte inspiraci na další? Mám pro vás hned 10 tipů. Všechny je najdete na Voyo, a to většinou v češtině. Takže se nemusíte bát žádného luštění titulků. Jsou mezi nimi česká i zahraniční díla, komedie i mrazivé thrillery, seriály s pár epizodami, které zvládnete během jednoho večera, i takové, co vás zabaví na pár týdnů. Jaký ze seriálů na Voyo si vyberete?

Náhled do života mimo systém

Proč jsem vybrala seriál Jitřní záře?

Pokud dáváte přednost českým počinům, a nejlépe těm inspirovaným skutečnými osudy, pak nepřehlédněte Jiřní záři. Přenese vás do šumavské vesnice do přelomu milénia a nahlédnete do příběhu alternativní rodiny, která se rozhodla žít mimo zavedený systém. Což ale nesou špatně jak sousedi, tak i úřady. Seriál v 6 epizodách otevírá mnohé otázky týkající se toho, jak svobodně vlastně můžeme žít. Hodnocení 72 % na ČSFD rozhodně není špatné, stejně jako obsažení v čele s Petrou Bučkovou, Janem Plouharem, Veronikou Žilkovou či Lenkou Vlasákovou.

Hodnocení ČSFD: 72 %

Drama z prostředí církve

Proč jsem vybrala seriál Mladý papež?

Hledáte seriál s neotřelým námětem? Pusťte si Mladého papeže. Jak název napovídá, sleduje počínání nejmladšího papeže římskokatolické církve, který je vlivnou, extravagantní a zároveň velmi kontroverzní osobou. A to především kvůli svému konzervatismu, který hraničí až s fanatismem. Seriál má deset řad po necelé hodince a hodnocení skvělých 84 %. A bavit vás bude i obsazení, hudba a režie. Té se ujal oscarový režisér Paolo Sorrentino, v roli papeže uvidíte Juda Lawa.

Hodnocení ČSFD:  84 %

Poznejte životní příběh slavné zpěvačky

Proč jsem vybrala seriál Iveta?

Kdo by neznal zpěvačku Ivetu Bartošovou a její tragický konec. Možná ale neznáte celý její příběh, osudové muže a další skutečnosti z jejího života. Pokud chcete nahlédnout pod pokličku, pusťte si sérii Iveta. Má dvě řady po třech epizodách a mapuje jak Ivetiny začátky, tak i vrchol kariéry. Hlavní role se ujala Anna Fialová, dále v seriálu, který získal na ČSFD hodnocení 63 %, uvidíte třeba Vojtěcha Vodochodského, Elišku Křenkovou nebo Igora Chmelu.

Hodnocení ČSFD: 63 %

Komedie o pádu na dno

Proč jsem vybrala seriál Městečko Schitt’s Creek?

Představte si, že žijete v naprostém přepychu, vše za vás obstarává personál a peněz máte tolik, že si jen tak pro zábavu koupíte celé město. A najednou to všechno skončí a vy nemáte nic. Přesně to se stane rodině Roseových ze seriálu Městečko Schitt’s Creek, která se po změně situace stěhuje právě do koupeného městečka a začíná žít zcela nový život. Nebojte, nejde o žádné drama, ale komediální seriál s krátkými epizodami, u kterých se pobavíte. To slibuje i více než dobré hodnocení 76 % na ČSFD. Zajímavostí je, že tvůrci seriálu Dan Levy a jeho otec Eugene Levy si střihli také hlavní role.

Hodnocení ČSFD: 76 %

5) Okresní přebor

Porce zábavy z venkovského fotbalového hřiště

Proč jsem vybrala seriál Okresní přebor?

Zelená je tjáva, fotbal, to je hja. Seriál Okresní přebor patří mezi české klenoty, co se komediálních seriálů týče. Jarda Kužel, Jirka Luňák, Áda i Jarmil jsou už legendami. A i když tento seriál vypráví o fotbalovém klubu TJ Slavoj Houslice, pobaví se u něho i ten, kdo do mičudy nikdy nekopnul. 82% hodnocení na ČSFD mluví za vše. Seriál má 16 dílů po zhruba půlhodince, takže je parádní oddechovkou pro volné chvíle. A patří k těm, které si rádi pustíte znova. A nebo můžete navázat s filmem Okresní přebor – Poslední zápas Pepika Hnátka, který je prequelem seriálu.

Hodnocení ČSFD: 82 %

Skandinávský thriller s českým pozadím

Proč jsem vybrala seriál Nobel?

A teď trochu z vážnějšího soudku. Přesuneme se do Norska, konkrétně Osla, kam se po misi z Afghánistánu vrátí důstojník norských speciálních sil Erling Riiser. Nejen, že během služby zažil spoustu traumatických situací, ale navíc se připletl do politických konspirací. Více zjistíte v 8 epizodách a hodnocení 80 % slibuje napínavou podívanou. V hlavní roli uvidíte Aksela Hennieho a možná vás ke sledování přiměje i fakt, že se část seriálu natáčela v Česku.

Hodnocení ČSFD: 80 %

Příběh na motivy skutečné události

Proč jsem vybrala seriál Guru?

Máte rádi české seriály založené na skutečných událostech? Pak si pusťte seriál Guru, který se opírá o známý případ Guru Járy. Má jen 3 díly, takže jej zvládnete klidně během jednoho večera. V seriálu sledujete postavu Alice, která nahlásí znásilnění. Toho se měl během terapeutických lekcí jógy dopustit guru, jehož v seriálu představuje Vojta Kotek, za pomoci své asistentky. Vyšetřovatelka pojme podezření, že poškozených žen by mohlo být daleko víc. Zároveň ale stejně jako hlavní postava bojuje s nedůvěrou okolí. V hlavních rolích dále uvidíte také Zuzanu Stivínovou nebo Annu Fialovou. Seriál získal na ČSFD 64 %.

Hodnocení ČSFD: 64 %

8) Comeback

Český sitcom se slavným Ozzákem

Proč jsem vybrala seriál Comeback?

Původních českých sitcomů moc není, Comeback ale do této kategorie patří, a navíc se řadí k těm povedeným. Hodnocení 66 % na ČSFD není vůbec špatné. Sleduje rodinu bývalé popové hvězdy Tomáše Pacovského v podání Tomáše Matonohy, který vychovává sedmnáctiletou dceru Ivu a bydlí se svým bratrem Ozzákem. Zábavnou postavou je i majitelka hospody, kterou ztvárnila Simona Babčáková, a její dvě děti, jež jsou u Pacovských častěji než doma. Oddechovka, která si vás svým humorem získá.

Hodnocení ČSFD: 66 %

Severská kriminálka plná překvapení

Proč jsem vybrala seriál Černé vdovy?

Tři ženy se rozhodnou zbavit se svých manželů a nechají je vybuchnout na lodi během výletu na chatu. Ale protože se zároveň stanou hlavními podezřelými, je jim v patách policie. To je ve zkratce děj seriálu Černé vdovy, v němž se žánrově mísí mysteriózní prvky s krimi a dramatem. Seriál má původ ve Skandinávii, znát ale můžete i jeho český remake. Pokud vás chytne první řada a jejích osm epizod, potěší vás její pokračování. Hodnocení 58 % na ČSFD sice není úplně top, ale pokud hledáte nenáročnou podívanou plnou překvapení a nečekaných situací, nezklame vás.

Hodnocení ČSFD: 58 %

Dobře hodnocená oddechovka

Proč jsem vybrala seriál Znovu 20?

V americkém komediálním seriálu Znovu 20 si hlavní hrdinka Lizza (Sutton Foster) vyzkouší, jaké to je mít znovu 20 let. Je jí sice dvakrát tolik, ale když zjistí, jak složité je si jako svobodná matka najít v tomto věku v práci, rozhodne se po vzhledové stránce omládnout a předstírat, že je jí o pár let méně. Seriál vás zabaví na delší dobu, má totiž hned 7 sérií po 12 kratších epizodách. Hodnocení 71 % spolu s dobrými kritikami slibuje zábavnou podívanou a na své si přijdou i fanoušci romantiky, ani o tu není v seriálu nouze.

Hodnocení ČSFD: 71 %

Často kladené otázky

V následujících bodech ještě upřesním několik nejčastějších otázek, které padají na téma seriálů na Voyo.